onsdag 26 oktober 2011

Salsaparty


Det är en kvällspigg och dansant filur vi har åstadkommit, Oscar och jag.

Varje kväll, så fort jag lagt mig i sängen, piggnar filuren till och börjar sitt salsaparty där inne i magen. På dagarna, däremot, håller den sig hittills väldigt lugn.

Det är definitivt en liten latino eller latina in the making.

Magen, som ni ser, den bara växer och växer med oroväckande hastighet (jag menar, ska det fortsätta i den här takten i fyra månader till kommer jag se ut som en pilatesboll när det väl är dags).

9 kommentarer:

  1. Ingen fara! Än ser vi tårna skymta. Härligt med salsa. Våra två latinas sjöng sång om att skaka rumpa när de duschade i går.

    SvaraRadera
  2. Å en liten salsaunge, så härligt!

    SvaraRadera
  3. Men så gölligt! Eller håller den på hela natten? Får du sova? Så sjukt söt unge ni kommer få alltså!

    SvaraRadera
  4. Åsa: Härligt! Typiska latinas, alltså :)

    Johanna: Jajemen!

    Duktiga Tjejen:Nej, det är mest på kvällen när jag ska somna. Än så länge är det ingen fara för sömnen för det är en så liten filur att det inte är några karatesparkar. Det känns mest som bubblor i magen. Eller som hicka, du vet när magen hoppar till.

    SvaraRadera
  5. Jag har lärt mig att bebisar i magen sparkar när mamman är stilla, för rör mamman på sig vet bebisen att allt är som det ska.

    SvaraRadera
  6. ..och att detta stannar kvar även när bebisen kommit ut, att de därför sover bättre i barnvagn eller något annat som rör på sig (t.ex vagga) än en helt stilla säng.

    SvaraRadera
  7. En ny Joe Arroyo månne? :) Kram!

    SvaraRadera
  8. Hört att Dolly Parton inte heller kan se sina fötter men av en helt annan anledning....

    SvaraRadera
  9. Åh, en liten kvällspigg filur! Och magen är så fin!

    SvaraRadera

Problem att kommentera? Testa en annan webbläsare än Chrome.