torsdag 15 juli 2010

Välkomna

Nu är det dags att avsluta Resedagboken, som varit mitt sätt att hålla andra sidan Atlanten uppdaterad om mina förehavanden i Amerika under långa vistelser härborta.

Men den senaste resan var egentligen inte så mycket en resa som en flytt. Jag sålde mina saker, packade mina väskor och satte mig på planet med en enkelbiljett mot Argentina.

Det var tre och ett halvt år sedan. Efter ett år i Argentina bar det av till Colombia och nu bor jag här, med fast jobb, köpt lägenhet och giftasplaner. Det är inte längre en resa jag är på, Colombia är ett andra hem. Så Resedagboken har fyllt sitt syfte för den här gången.

Från och med nu håller jag andra sidan Atlanten uppdaterad om mitt Colombialiv här.

Välkomna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Problem att kommentera? Testa en annan webbläsare än Chrome.